Serinin ilk iki kitabını büyük bir heyecanla okudum, bu kitap da fena sayılmazdı. Ancak yazar birçok konuda tekrara düşmüş gibiydi. Tahmin edilebilir bir son olmuştu ve beni şaşırtmadı. Özellikle Enzo'nun yakışıklılığının her fırsatta abartılmasını hiç yerinde bulmadım. Yine de genel olarak akıcıydı ve merakla okumaya devam ettim. Umarım dördüncü kitap gelmez.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ders çıkarmamız gereken kısa kısa hikayelerin olduğu bir kitap. Kötülüğe kötülükle karşılık verirsek işin sonunda iyi bir yere varamayız, kötülük kısır döngü şeklinde devam eder. Elimizdekiyle yetinmeyip hep daha fazlasını istersek, bir gün elimizdekinden de olabiliriz. Konular, Tanrı'nın varlığı ve adaletiyle bağdaşıyor. İçinde kısa öyküler barındıran kitapları çok tercih etmem ama genel olarak güzel bir kitaptı.