Kitap yine oldukça akıcı ve her zamanki gibi ters köşeli bitti. Tabi ki mantık hataları vardı. İlk sayfalarda verdiği detaylar, sonraki sayfalarda anlattıklarıyla uyuşmuyordu. Ana karakterin bu kadar zeki biri olup bu kadar mantıksız hareket etmesi okurken çok yoruyor. Detaylara çok takılmazsam yine de güzel bir kitaptı.
Yazarın yazım tarzını bilenler için şaşılmayacak bir sondu, yine son sayfalarda bir ters köşeyle bitti. Kitabın birçok yerinde tahmin yürütebiliyorsunuz ama gidişat o kadar iyi ki yine de merakla okuyorsunuz. Bazı olayların üzerine çok da düşünülmemiş gibi geldi, diğer kitapları gibi şok geçirten bir an hatırlamıyorum. Yine de su gibi akıp gidiyor.