Herkese merhaba,
Öncelikle itiraf etmeliyim ki başta bu kadar etkileneceğimi sanmıyordum. Ama beni beklediğimden fazla etkiledi. Kendimi ağlarken buldum. Bunda Mia'nın ailesinin aileme çok benzemesinin etkisi de var galiba. Bu yüzden kendimi Mia'nın yerine koymam kaçınılmazdı. Ama kitabın sonunda dahi gitmek mi kalmak mı sorusuna yanıt veremedim. Ayrıca yaşarken geçirilen zamanın değerini bir kere daha anlamamı sağladı bu kitap. Sondaki yazarla yapılan röportaj da çok hoşuma gitti. Sanki karşılıklı konuşuyormuşuz gibi. Bir iki sayfada biraz sıkılsam da tavsiye edeceğim bir kitap. Kitaplıkta yer almalı. Okuyacaklara keyifli okumalar... :)