“Duanız olmasa ne ehemmiyetiniz var?” diyen Cenab-ı Hakk, herhangi bir sebep ve hikmete binaen birtakım dilek ve isteklerini yerine getirmese bile, dua eden ve dileyen kulunu çok sevmektedir.
Bizi, medeniyet ve ilericilik teraneleri altında dinsiz, maneviyatsız, bütün mukaddes değerlerimizi geriliktir diyerek hor görüp çiğneyen, benliğine sırt dönmüş bir nesil olarak yetiştirenlerden bu nesil bir gün elbette hesap soracaktır.
Bizler, insanlığın ve ahlaksızlığın muteber sayıldığı, tarihin yüz karası olarak addedilebilecek zulmetli bir devirde gözlerini dünyaya açmış, bahtsız bir nesiliz.