📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yaratacak bir şeyi olan yalnızdır. Fakat yalnızlık ille de acı çekmek anlamına gelecek diye bir şey yok. İnsanların yakınlığı ve sosyal çevre bana yalnızlıktan daha fazla acı verdi. İnsan bir süre yanlizligi ceza gibi algılıyor; yetişkinler yan odada sohbet edip eğlenirken karanlık odada tek başına bırakılan bir çocuk gibi. Fakat günün birinde sen de yetişkin oluyorsun ve yalnızlığın, hakiki bilinçli tek basinaliğın bir ceza, yaralı hastalıklı geri çekme bir munzevilik değil, tek onurlu durum olduğunu fark ediyorsun. İşte o zaman artık yalnızlığa katlanmak da o kadar zor olmuyor. Daha temiz havada yaşamak gibi bir şey.
Birisiyle ya da bir olguyla karşılaştığımda şaşırtıcı bir biçimde güçlü tepki verdiğimde bunun açıklamasının muhtemelen diğer kişide ya da olguya değil bende olduğunu hatırlamaliyim diye düşündüm.