Ozelemek seni blirsizlik kuyusunda ..
Okyanus dalgalarında bı gidip bir dönmek
İçi yana yana kabullenmek sevmemeni
Vazgeçmeye çalışmak senden
Sonra tekrar sana dönmek
Keşke bilebilsem hissettiklerini sorabilsem sana
Keşke
Umarsızca ,düşüncesizce arasam seni
Seni özledim diyebilsem
Neden aramiyosun pislik diye bağırsam sana
Sonra ağlasam
Bir daha böyle yapma diye . Ne güzel olurdu
Şimdi dersiniz abarttin sende
Birkaç hafta sevdin, daha tanimadin bile
Ben de belki kafamdakini sevdim derdim iste