Ahura

Ahura
Işık, biraz ışık lütfen...
Başlamadan yarım kalmış bir aşk için ağıt...
"Kaygıyla reddettim demin yorulmuş olduğumu Üzülmüş kozalaklara hayal kırıklığı sıktım üç el Sıktım çünkü olup bitemeyenleri Kimseye ağlamayacak kadar yalnızdım."
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ne Onur ama!
Tüm mutlu insanlar birer aşağılıktı bizim için...Tüm onurumuzu bu inanca sığdırdık...
"Nasıl muhtaç olduğumuz havayı istemem demeye, mekan içinde bir yer işgal etmekten vazgeçmeye kuvvetimiz yoksa, bize verilen bir aşkı almamaya da iktidarımız yoktur."
"Hiçbir insan seven bir insanın karşısında alakasız olamaz. Dünyanın en harikulade hadisesi karşısında kimse davranış özgürlüğüne malik değildir. Buna hakkı yoktur."