Ah.

Güzel olan hiçbir şey hülâsa edilemez F♡
Bu kadar delicesine bir tutkunun ne gereği vardı! Kendini mahvetti...
Sayfa 1013·Kitabı okudu
Reklam
Onu sevdiğimi sanıyordum, şefkatim beni duygulandırıyordu. Oysa o yanımda olmadan yaşadım, onu başka birinin aşkıyla değiştim ve bu aşktan mutlu olduğum sürece de bu değişiklikten hiç yakınmadım
Sayfa 993·Kitabı okudu
Sırf birbirimizden nefret etmek, bu yüzden de kendimize ve başkalarına acı çektirmek için getirilmedik mi dünyaya?
Sayfa 993·Kitabı okudu
Hayat tarafından birbirimizden ayrılıyoruz, ben onu mutsuz ediyorum, o da beni. Ne onu, ne de beni değiştirmek mümkün değil
Sayfa 993·Kitabı okudu
Benim her şeyim o ve onun giderek daha fazla kendini bana vermesini istiyorum.Oysa onun gitgide daha fazla istediği şey ise benden uzaklaşmak. İlişkimiz başlamadan önce birbirimize doğru yürüyorduk, son-rasında ise karşı konulmaz bir şekilde farklı yönlere gidiyoruz. Ve bu durumu değiştirmek mümkün değil. Bana anlamsız bir kıskançlığım olduğunu söylüyor; ama doğru değil bu. Ben kıskanç değilim, mutsuzum.
Sayfa 992·Kitabı okudu
Reklam