Ah.

Güzel olan hiçbir şey hülâsa edilemez F♡
Kendime göre güzellikler buluyorum yaşamakta işte
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bütün hayatımızı yersiz çekingenlikle mi geçireceğiz Olric? cesareti yalnız kafanızda mı yaşayacağız?
Sayfa 357·Kitabı okudu
Neden buraya geldiğimi merak ediyorsunuz. Seni unutamadığım için geldim Hayır önce unuttum,sonra unutamadım...
Sayfa 356·Kitabı okudu
Beni neden yalnız bıraktın? üzüldüğümüz için böyle susarak oturuyoruz.
Sayfa 356·Kitabı okudu
Alışkanlıktan başka bir şey bilmedikleri için,sizin de yokluğunuza alışacaklardır.
Sayfa 350·Kitabı okudu