Ah.

Güzel olan hiçbir şey hülâsa edilemez F♡
Hislerinize mağlup oluyorsunuz üstadım.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her şey bitmişti.Kurmuş olduğu bütün düzen yıkılmıştı.Elbette biraz daha dayanacaktı.
Bir an için,bu sefer olacakmış gibi gelmişti.
En basit insanların bildiği bu gerçeği nasıl görmedin? Bu acıya dayanmak için bir yol göster bana.