Ah.

Güzel olan hiçbir şey hülâsa edilemez F♡
Bilge beni istemiyor diye onu göremeyecek miyim artık? Böyle şey olur mu? Biraz önce birlikteydim onunla.
Reklam
Şimdi hiç dönmeyecek misin yani? Seni artık hiç göremeyecek miyim? İmkansız mı? ... Bakın ben bile ağlıyorum albayım, imkansızlık duvarının önünde...
Sayfa 460·Kitabı okudu
Artık dayanamıyorum.Bir şey söyleyin, öyle susmayın albayım.Bilge'ye geri dönmesini söyleyin.Bilge gitti albayım.Biliyorum bir daha dönmez.Her şey benim yüzümden albayım.
Değerlendirmek!Ne kadar boş bir söz.Değerlendirmek,kaçmaktır;değerlendirmek, yalnız bırakmaktır;yaşantısının ağırlığına dayanamayan birini, yaşarken öldürmektir.
Fakat her zaman seni düşündüm.Ve sonunda , seni sevdiğimi söylemeye geldim sana.Çünkü benim durumunu en iyi sen anlarsın.Yalnızlığı ve korkuyu en iyi sen bilirsin.Yorgunluklar vardılar,fakat ümitsizlik yoktular.Sen bir yerde bulunuyordun.Yumuşak bir yerdeydin.Sert köşelere çarpmaktan yorulan aklımın durgun ve sürekli bir aşk içinde ancak seninle birlikte dinleneceğini biliyordum.
Sayfa 419·Kitabı okudu
Reklam