Ahin O.

Hani demiştin ya “işte”. “... en çok beklediğinin de, gelse bile birgün, hiç birzaman beklediğin anlamda gelmeyeceğini bilerek...”
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Dokunamadığın noktalardan gelir yaşamının anlamı.
Sonra, işte, yıllar sonra( yarıyı çoktan aşmış ömür sonra) gelir: “işte o benim” der. “Bendim o işte...”
Ayırdedemiyorum içimdeki kıpırtılarla dışımdaki tangırtıları; yaptıklarımsa, hep yanılgılardan yanılgılar.
Senin beklediğindir o; ama sen, bilmiyorsundur. Gelmeyeceğini sanırsın. Yollar geçtikçe, hatta, hiç gelmeyeceğini bildiğini sanırsın. Yıllar geçer, emin olduğunu da sanırsın, artık hiç gelmeyeceğinden.