Yazar, karakterlerin düşüncelerini ve iç duygularını o kadar muhteşem bir şekilde aktarıyor ki, kime sempati duyacağımı bile bilemedim.
okurken anlar oldu kendimi celile'nin yerine koymadan edemedim.
sonra davranışını haklı çıkaramadığım başka zamanlar da oldu.
Yine de.. Celile bambaşka bir kadındı.
Şimdi içinde aynı soğuk rüzgar esiyor ve bütün hislerinin sıcak, yumuşak örtülerinden sıyrılmış,
çırılçıplak ruhu bu soğuk rüzgar karşısında aç,çıplak bir çocuk gibi titriyordu.
Bu aşk sadece gözle görülen kıymetlere karşı duyulan bir hayranlığın ifadesiydi.
Bu aşk sadece etlerine ve asaplarına hakim olan bir ihtiraslı.
Böyle bir ihtirastan ciddi, devamlı olarak ne beklenebilirdi?