İlber hocanın tavsiyesi üzerine aldım. Tarihi romanları çok seven ve Timur’u da merak eden birisi olarak heyecanla başladığım kitabı zorlanarak bitirdim. Kitap yarıda bırakma huyum olmadığı için son sayfaya kadar zorladım kendimi. Kitap akademik çalışma yapanlar için bulunmaz bir eser ancak bu kitabı onun dışında bir amaçla eline alacak kişinin kitabı okurken fazlasıyla yorulacağını söyleyebilirim. Eser çok detay içeriyor , konu bütünlüğü yok ve dili çok ağır. İyi okumalar :))