Behçet üniversiteden bölüm arkadaşımdı. Kendisi tam da anlattığı gibi bir insandır. Kitabını severek okudum, çok farklı ve çok güzel bir kitap olmuş. Piyasada benzeri bulunmayan içeriklerden birisi. Her fakire tavsiye ederim :))
Son zamanlarda okuduğum açık ara en iyi kitaptı. İnanılmaz akıcı bir eser, kurgu ise tek kelime ile mükemmel. Köy enstitülerini böyle bir aşk romanı tadında anlatabilmek tam bir ustalık eseri. Okumayan çok şey kaybeder.