Kitap okuma hedefime ulaşamadım diye çokça ileti gördüm. Lakin naçizane tavsiyem; önemli olan bir sayıya ulaşmak değil o yıl okuduğunuz kitaplar içersinde size bambaşka bakış açısı kazandıran, sizi daha güzel bir siz yapan,,, bir tane olmuş olsa dahi kitap okumanız. Zira bazen 10-20 kitap okusak dahi bizi harekete geçiren tek bir cümleye dahi ulaşamıyoruz ..