Ayça Çakmak

Ayça Çakmak
@Ayca0233
Asıl mühim ol,iki insanın birbirini bulması bu derecde güç olan şu dünyada ,bu nadir saadete ermekti . Öte tarafı tefferuatti .
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Seni seviyorum...Deli gibi değil ,gayet aklı başında olarak seviyorum ...
Bunların ne diye ,neyin uğrunda feda ettik ? Hiç !.. Mevcut olamyan bir şeye malik olalım derken mevcut olanları kaybettik...
"Nasıl oluyor da bir insan diğer bir insanı bu kadar çok mesut edebiliyor ?.. İnsanın içinde ne müthiş kuvvetlerin saklı olması lazım !"
İnsan ömrü doğumdan ölüme kadar uzanan tek bir yoldan ibarettir ve bunun üzerinde ,yapılan her türlü taksimat sunidir