Dünyada hiçbir mahluk bu kadar kolay muvaffakiyetler peşinde koşmaz ve hiçbir mahluk bir erkek kadar hodbin ,kendini beğenmiş ve nahvetli ,fakat aynı zamanda korka ve rahatına düşkün değildir .
Yalnız bana birçok şeyler düşünmek ,kafamın içinde birçok şeyler yaşamak imkanını veriyor ...Göreceksiniz ya ,ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım ...Hakiki hayatım benim için can sıkıcı bir rüyadan başka bir şey değildir...
Yaşamak ,tabiatın en küçük kimildanislarini sezerek ,hayatın sarsılmaz bir mantık ile akıp gidişini seyrederek yaşamak ; herkesten daha çok ,daha kuvvetli yaşadığını,bir ana bir ömür kadar çok hayat doldurduğunu bilerek yaşamak ...