Ya ATATÜRK aydınlığı,ya Ortadoğu bataklığı...
~ ~ ~
Biz büyüdük ve kirlendi dünya...
~ ~ ~
Zamanın eli değdi bize,çoktan değişti her şey.
Aynı değiliz ikimiz de...
Bildiğim tek şey, hiçbir şey bilmediğimdir.
Bu yara izi üç yıldan daha eski. O günü çok iyi hatırlıyorum. Ben her şeyi hatırlarım.Unutmak insanlara özgü. Tarihi yaparlar ama yazmazlar. Yazılanları da okumazlar, rafa kaldırırlar. Aslında geleceğe de pek kafa yordukları söylenemez ya,neyse!...
Onlar için hayat yaşadıkları günden ibarettir. Eskiyi anarlarsa ya, "Ah nerede o günler!" demek için anarlar ya da "Ah neler çektik biz neler!" demek için.