Ya ATATÜRK aydınlığı,ya Ortadoğu bataklığı...
~ ~ ~
Biz büyüdük ve kirlendi dünya...
~ ~ ~
Zamanın eli değdi bize,çoktan değişti her şey.
Aynı değiliz ikimiz de...
Bildiğim tek şey, hiçbir şey bilmediğimdir.
Şu zavallı varlığımızı sürdürmekten başka hedefimiz yok.
Salt ihtiyaçlarımızı gidermekle uğraşıyoruz,başka bir şey yaptığımız yok. İçimizin rahat ettiği zamanlardaki sakinlik,boyun eğişten geliyor.
Böylelikle zindanlarının duvarlarına güzel resimler, iç açıcı manzaralar çizen mahkumlara benziyoruz.
"Hiç kimse birbirine benzemez biliyorum ve hiçbir zaman da herkes aynı olmayacak.
Ama saygınlıklarını korumak için kendilerinin halktan uzak tutmaları gerektiğini düşünenler, en az düşmanının karşısında ölüm korkusuyla gizlenenler kadar yerilmeyi hak ederler kanısındayım."