Ya ATATÜRK aydınlığı,ya Ortadoğu bataklığı...
~ ~ ~
Biz büyüdük ve kirlendi dünya...
~ ~ ~
Zamanın eli değdi bize,çoktan değişti her şey.
Aynı değiliz ikimiz de...
Bildiğim tek şey, hiçbir şey bilmediğimdir.
* Eğer bu doğruysa,şimdi gördüğü her şey bir düştü. Gördükleri ister gerçek ister düş olsun,bundan gerçeği ya da düşü gören bir öznenin varlığı çıkıyordu.*
Oysa bana gurur veren tek şey duygularımdır.
Her şeyin kaynağı bütün gücü ve kuvveti bütün sevinçleri ve acıları veren kalptir. Benim bildiklerimi herkes bilir ama,bu kalp yalnız benimdir.