A s e n a

A s e n a
Ya ATATÜRK aydınlığı,ya Ortadoğu bataklığı... ~ ~ ~ Biz büyüdük ve kirlendi dünya... ~ ~ ~ Zamanın eli değdi bize,çoktan değişti her şey. Aynı değiliz ikimiz de... Bildiğim tek şey, hiçbir şey bilmediğimdir.
Hayatı boyunca Öğrenci...
AÖF
Kafamın içi
118 okur puanı
Mayıs 2024 tarihinde katıldı
"Huzurun yolu da, mutlak eylemsizlikten geçiyordu."
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Cinlerim iyice gelmiştir.
Ay'ın bir b.ka benzemediği bir geceydi.Yıldızlar da görünmüyordu ortalıkta,onları saklayan bulutlar da... Yarısını tek seferde içtiğim o ucuz şarap patlıcan şerbetine :)) Suratım,muşmula hoşafına, Kalbim,otoyol geçeceği için istimlak edilmiş pancar tarlasına benziyordu. :D
Alıntı

A s e n a

, bir kitap okudu
10/10
·208 syf.·
Beğendi
·
15 günde okudu
·
2025 21. kitabı
Naim Babüroğlu
9.3/10 · 75 okunma
Türk'ün Zaferi 30Ağustos Zafer Bayramıdır.
🇹🇷 Başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşlarını rahmet,özlem ve minnetle anıyorum.Ruhunuz şad olsun.🙏
Gazi Mustafa Kemal Atatürk
@For_hope Güzel dostum iyi ki doğmuşsun,iyi ki tanımışım seni. Seninle daima yan yana,can cana olmak ümidiyle... 🙏🫶🏼📚☕👭
Duygu ve Düşünce