Ya ATATÜRK aydınlığı,ya Ortadoğu bataklığı...
~ ~ ~
Biz büyüdük ve kirlendi dünya...
~ ~ ~
Zamanın eli değdi bize,çoktan değişti her şey.
Aynı değiliz ikimiz de...
Bildiğim tek şey, hiçbir şey bilmediğimdir.
Bir insan,başka bir insanı bütün boyutlarıyla asla tanıyamaz.
Karşımızdaki insana verdiğimiz değer mukabilinde istediğimiz taraflarımızı gösterir,istemediklerimizi de saklarız.
Evrensel bir sahtekârlıktır bu ama yapacak birşeyimiz yok.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Pek çoğunuz bu b.ktan varoluşunuzu sonlandıracak cesarete sahip olamayacağınız için bu lanet paradoksun dişlileri arasında öğütüleceksiniz. Yaşam denilen hikâyenin özeti bu işte. Ne demişti Schophenhauer;her yeni doğan insan taslağı için?
Dünyaya hoş geldiniz O.Ç ları