"Erkekler geri zekalıdır. Kadınların esrarengiz olmasından yakınınıp durur, ne istediklerini hiç anlamayız. İlişkilerimizi mahvederiz çünkü kendimizi, kadınları çözmenin çok zor olduğuna ikna ederiz. Ama asıl sorun bizde. Bir şeyler hissetmememiz, ağlamamamız, kendimizi ifade etmememiz gerektiğini düşünüyoruz. İlişkilerde duygusal yükün tamamını kadınlara yüklüyor, onlar bize sırtlarını dönünce de ne olup bittiğini anlamıyoruz."
"… Şimdi karşına geçip, on yıl sonra geriye baktığında aklımdan ne geçiyormuş diyeceksin, diye atıp tutamam. Hatırlıyorum da ben de yirmi bir yaşımdayken kişiliğimin sapasağlam olduğuna, 'ben'in taş gibi değişmez göründüğüne, o an hissettiğim ve düşündüğüm her şeyi hayatım boyunca hissedeceğime ve inanacağıma emindim. Ama şimdi biliyorum ki 'ben' akışkan ve şekli değişiyor. Yani şu an ne hissedersen hisset, bu geçici..."