"Hayır, başka biri değilim. Daha önce olduğumdan daha iyi biriyim sadece. Kitaplar sayesinde değil. Onlar sadece bana farklı bir bakış açısı kattılar..."
"Hepimizin içinde bir boşluk bulunur," dedi Del bir süre sonra. "Buna eksiklik de denebilir. İhtiyaç duyduğumuz fakat itiraf etmek istemediğimiz ya da başka biri tarafından tamamlanana dek farkına bile varmadığımız bir eksiklik..."