Beslenme ile ilgili bir şeyler okumayı seviyorsanız mutlaka okumalısınız. Şeker hastalığı, doğru beslenme ve vücudunuzu tanıma hakkında değerli fikirler edinebilirsiniz.
Bu kitap geçmişinize,başınıza gelenlere,ebeveynlerinize bambaşka açılardan bakmanıza yardımcı oluyor. Hımm demek bundan bunları yaşamışım diyebiliyorsunuz. Ve okurken neden aynı şeyleri tekrar tekrar yaşadığınızı anlıyorsunuz. Oldukça farklı bir kitap, mutlaka tavsiye ederim.