Böyle bir insanın karşısında utanç duymam çünkü beni anlamayacaktır. Fakat olayların birbiriyle bağlantısını bilen biri yargılamaz ve de bundan dolayı gurur duymaz. Ve böyle birinin karşısında da utanmam çünkü o beni anlayacaktır.
Bu hayatımın ortasında ölüm beni bulursa ve bu satırlar bir başkasının eline geçerse diye düşünmek beni alarma geçirmiyor, canımı da sıkmıyor. Çünkü o bir saatin sihrini hiç yaşamamış birisi bunu anlamayacaktır.
Hiçbir dostuma bundan bahsetmedim; onlar benim ne kadar ölü bir yaşam sürdüğümü asla bilmediler ve şimdi de ne kadar hayat dolu olduğumu ve güzelleştiğimi bilmeyecekler.