Kitabı bayağı merakla aldım ve okuduğum yorumların bir çoğu aşırı ters köşe olduğundan bahsediyordu. Kitap ile ilgili çok fazla beklentim vardı ama o beklentimi malesef ki karşılamadı. Kitabı okuması güzel. Elinize aldığınızda bırakamıyorsunuz, akıyor gidiyor. Gereksiz uzatmalar, betimlemeler vs çok yok. Kitap çok yormuyor ama konu olarak kitabın ortasına gelmeden zaten olayı çözmüş oluyorsunuz. Ortasında da şak diye gerçeği söylüyor. Ters köşelik çok da bir şey yok :) Yine de kötü bir kitap değil. Vakit geçirmek için okunabilecek bana göre çerezlik bir kitap. :)