"Gereksiz şeylere gereksiz anlamlar yüklüyordum belki de en büyük hatam buydu. Bu bir hatadan daha fazlası da olabilirdi elbette. Kendime özel anlamlarım vardı. Hiç kimse için bir şey ifade etmeyen şeyler benim için en güzel anlamlara gelebiliyordu. Bu belki çocukluktu belki de bir tutunuş. Evet evet bunun adı bir tutunuş olabilir. Size ve söylediklerinize sizden başka inanan yoksa etrafınızda mecburen kendinize tutunursunuz ve anlam yüklediğiniz şeylere..."