Yeraltı edebiyatının önemli yazarlarından Chuck Palahniuk ile tanışma kitabım oldu. Şöyle ki yerlatin edebiyatını seven sever sevmeyen de sevmez arada kalanların olacağını düşünmüyorum ben sevmeyenlerin olacağım sanirim ta ki sevdiğim bir kitap ile karşılaşan kadar . Ön yargı yarattı bende evet ince mesajlari alıntı yapacak çok cümleler var , bir kadının hayatinin giris gelişme sonucunu iyisiyle kotusuyle ele almış. Iyi kısımları pek olmasa da , konular çok hızlı ilerlediği için ben pek baglanamadim isimler çok kafa karıştırıcı baş karakterleri kafamda tutup ilerlemeye çalıştım. Okuma anlaminda sanırım biraz daha ileri seviye olduğumda çok daha iyi anlayacağımı düşünüyorum . Yer mekan ve zamanların hızlı geçişi de ayrıca yormadı değil . Özetlemek gerekirse kitaba puanım 10 üzerinden 6 . Herkese iyi akşamlar