Buse

"Ya bir de umut olmasa... Evet umut var. İçimde bunun hep aksini söyleyen korkuya rağmen var."
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Düşünce denen şeyi kovmuştu kafasından; acı veriyordu düşünceleri ona. Bildiği tek şey vardı: Şöyle ya da böyle, her şey değişmeliydi.
Sayfa 190·Kitabı okudu
Edebiyat
Ah şimdi benim gözlerim Bir ağlamaktı tutturmuş gidiyor...
Şiir
"Baksak ki unutmuşuz günün birinde her şeyi. Ne o sevdalar, ne o ölümsüz sözler kalmış."
Şiir
"Anlıyor musunuz bayım, bir insanın gidebileceği yeri olmaması ne demektir, anlıyor musunuz? Çünkü her insanın gidebileceği hiç değilse bir yeri olması gerekmez mi?"
Sayfa 55·Kitabı okudu
Edebiyat