🌻🌵Cömert davranmak, paylaşmak,
bazen hoş bir sohbet,
bazen bir tebessüm,
bazen de arayıp sormak, gönül almak...
İşte bunlar bizi “güçlü” yapar.
Mal, mülk ya da karşı tarafı kırmak değil.
Unutmayın; onarmak önemli.
Önce kendimize sonra başkalarına iyi gelebilmek ne güzel!🦋🐞