Aydolunay

Her şey mümkün..
🦋☀️ İnsan yanlış yapabilir. İnsan kalp kırabilir. İnsan hatasıyla kendisini utandırabilir. İnsan yanlış yola girebilir. İnsan umuduna gölge düşürebilir. ama aynı insan, Yanlışını telafi edebilir. Gönül alabilir. Hata yapsa da kendine şefkat gösterebilir. Yolunu her zaman değiştirebilir. Ve yeni güne yeniden umutla başlayabilir. Hatadan dönülür, yanlış telafi edilir, olmayan olur, bitmeyen biter, en zor olan bile hafifler. Yeter ki sen kendinden ve kendin için istediklerinden vazgeçme…🎈💠
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
🌻🌵Cömert davranmak, paylaşmak, bazen hoş bir sohbet, bazen bir tebessüm, bazen de arayıp sormak, gönül almak... İşte bunlar bizi “güçlü” yapar. Mal, mülk ya da karşı tarafı kırmak değil. Unutmayın; onarmak önemli. Önce kendimize sonra başkalarına iyi gelebilmek ne güzel!🦋🐞
Pes etme
"Vazgeçmek kolaydır ama devam etmek, seni sıradanlıktan çıkarıp hayalini yaşayan biri yapar.."
Hayata Dair
🫧🌸🦋Sahip olabileceğin en iyi şey, etrafında seni duygusal olarak güvende hissettiren insanlardır. Yanındayken seni yargılamayacağını, yetersiz hissettirmeyeceğini ve yaşadığın zorluklarda sana olgunlukla destek olmaya çalışacağını bildiğin insanlar gerçek zenginliğindir. Seni olduğun halinle kabul eden insanlar gerçek ve en kalıcı zenginliğindir…🌸🫧🦋
Hayata Dair