Ayşe K

Ayşe K
@Ayekync
Bir kitap ol deseydin Tutunamayanlar olurdum Yine de uzatırdım elimi En sarhoş anımda dahi Tut diye
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dünya dediğimiz aslında bir göz açıp kapamalık ... Herkes gider her şey biter sen iç çekişleri hatırla
Bir biz kötüyüz kalbim Biz kötüyüz onlar iyi!
Iyi kızlar cennete kötü kızlar her yere Kalbi kırık adamlar cehennemin dibine gider.
Eski evler gibiyiz seninle biz İşi bitmiş, içi geçmiş! Yine de Önümüzden geçen herkes en az bir kere Kafasını çevirip saygıyla bakıyor Demem o ki seninle biz Eski bir hatırayken bile güzeliz...