Ayşe K

Ayşe K
@Ayekync
En çabuk pasalanan demir neden tren rayıdır? Çünkü birileri o trene biner ve gider Ve geride kalanın ilk damla gözyaşı Rayların üstüne düşer Çünkü evrensel bir lanet Çünkü gidip dönmemeler Ve bütün yarım kalmışlıkların zaruri suç ortaklığı Raylara düşer!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Geçip giden şeyler var bir de hiç geçmeyenler Düzelmez kalp iltihabı ve sancısı vesaire Yanımızda olmayanlar en çok andıklarımızsa Ne öğrendik bu hayattan?
Bizim bineceğimiz tren bile yorulur durur!
Köprünün altı keder Üstü atlama isteği Neylersin ki Kanatsız yaratmış mabut Kuş olup uçamam
Olduğum hiçbir yerde değilmişim gibi geliyor Olmadığım her yerde de varmışım gibi...