Zamana izin vermek gerekiyor. Bırakın saatler çalışsın, pili bitene pil takın. Gecenin de gündüzün de her salisesi yaşanmalı, yaşanan her bir salise izlenmeli. Nefes alışınızı hissetmelisiniz, nefes alırken bunun farkında olmayarak almamalısınız nefesinizi. Bir durun ya, nefes mi alacaksınız bir bekleyin derin derin alın ve "Ben nefes alıyorum" deyin. Nefes alışınızı hissetmek öyle güzel ki... Ben su içiyorum deyip için, ben yemek yiyorum, ben yürüyorum, ben oturuyorum, ben yatıyorum. Bunlar çok basit gibi görünen ama asla ve asla basit olmayan kocaman olaylar. Her biri dakiklarımızı alıyor. Saniyelerimizi alıyor. Düşünsenize, yüzlerce salise varken nefes almak 2 saniyemizi alıyor. Ne büyük bir olay.