Savaş , en büyük suç değil miydi, o, daha dünyasına doymamış gencecik insanları zorla birbirlerini öldürmeye göndermek insan soyunun icat ettiği iğrenç, en alçak ,insan soyuna hiç yakışmayan, insanı insanlıktan çıkaran en büyük bir suç değil midir ?
Insanoğlu güzelliğe böyle hayran kalabiliyorsa bu savaş ne ,bu birbirlerini yeme ,aşağılama ,bu akan suya ,uçan kuşa, yaprağın üstüne konmuş kelebeğe düşmanlık niye?