Bugün dedem ilk defa bir hayalinden bahsetti bana. Eski basım dergiler, kitaplar satacağı bir yer açmak istiyormuş. Bugün neden eski dergilerini geri dönüşüme götürüyorsun, diye sorduğumuzda söyledi. Artık yaşlandık kızım gerçekleştiremeyiz o hayali, dedi. Benim de çok uzun zamandır böyle bir hayalim var. Buraya kalıcı bir söz bırakmak istiyorum:
Canım dedem, sana söz veriyorum ileride böyle bir imkanım olursa senin hayallerinle kendi hayallerimi gerçekleştirip sıcacık, samimi bir yer açacağım. 💚