Sahi günlerce defaatle namazlarda, başka yerlerde okuduğumuz bu ayet hayatlarımızla, amellerimizle doğrulanıyor mu? Biz bunun muhasebesini yaptık mı yoksa alışageldiğimiz bir cümle olduğu için mi sürekli söylüyoruz?
Bu dost nezaretinden daha kötü bir şey yok. Görünüşte iyi yürekli, yüce gönüllü, capcanlı bir adam ama can sıkıyor işte. Hem de tahammül edilemeyecek derecede. Her zaman yalnızca akıllıca ve güzel sözler söyleyen ancak aptal olduğunu hissettiğiniz insanlar gibi tıpkı.