Ayşegül

Ayşegül
@Aygl_1
"Her kitapta biraz kendimi, biraz da kaybolmayı severim."
Öğretmen
Sivas, 20 Nisan
8 okur puanı
Mart 2025 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Şahika ve Feraye" Üzerine Birkaç Kelam
8/10
·536 syf.··
2025 3. kitabı
Sinan Akyüz yine kalbimizin bam teline dokunmayı başarıyor. Şahika ve Feraye, iki kadının hayatına, acılarına ve mücadelelerine odaklanan güçlü bir roman. Gerçek olaylardan esinlenmesi, hikâyeyi daha da etkileyici kılıyor. Akyüz’ün sade ama derin dili sayesinde sayfalar su gibi akıyor. Şahika’nın dik duruşu çok etkiledi beni. Pes etmeyişi, kendini toparlaması... Feraye ye gelince onun kısmını okurken içim burkuldu. O kadar masum, o kadar içten bir karakter ki… başına gelenler karşısında insan hem üzülüyor hem de öfkeleniyor. Ama en çok da hayran kalıyor. Çünkü Feraye susuyor belki ama o suskunlukta kocaman bir direniş var. Ezilip bükülmüyor, dimdik duruyor. İçinden “keşke sarılıp iyi misin diyebilsem” dedirten türden biri. Gerçekten kalbe dokunan bir karakter. Ağlattı mı? Evet. Kızdırdı mı? Hem de nasıl. Ama iyi ki okudum dedirtti. “İnsanın en çok sustukları ağır gelirmiş kalbine...” – Şahika ve Feraye
1000Kitap
Şahika & FerayeSinan Akyüz · Alfa Yayınları · 20244,944 okunma
Hayatta her şey biz insanlar için değil mi zaten? Unutmak ve alışmak üzerine kurulu bir dünyada yaşıyoruz.
Alıntı

Ayşegül

, bir kitap okudu
8/10
·536 syf.··
2025 3. kitabı
Sinan Akyüz
8.3/10 · 4.944 okunma

Ayşegül

, 2025 okuma hedefini güncelledi.
2025 OKUMA HEDEFİ
15/20 kitap - %75 tamamlandı
15 kitap okudu
20 kitap
5,9bin sayfa
5 inceleme
8 alıntı