İnsanın içi nasıl bu kadar boşalabiliyor? Diye merak etti. İçini kim boşaltıyor? Ve geçen günkü o berbat çiçek, karahindiba! Her şeyi özetlenmişti, değilmi ? " Ne yazık! Kimseye bir âşık değilsin! "
İnsan denilen mahluk hiçbir şeyi değiştiremez. Bunun için , gönlünün rahat olmasını istersen, gördüğün fenalıkların bile bir hikmeti olduğunu düşün ve yeryüzünde olmayan iyilikleri oraya getirme sevdasına kapılma...