Ayşe gümüş

Ayşe gümüş
@Aygu06
İnsanın içi nasıl bu kadar boşalabiliyor? Diye merak etti. İçini kim boşaltıyor? Ve geçen günkü o berbat çiçek, karahindiba! Her şeyi özetlenmişti, değilmi ? " Ne yazık! Kimseye bir âşık değilsin! "
Sayfa 64·Kitabı okudu
1K
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu bir uyarı kitabıdır. Sahip olduğumuz şeylerin değerli olduğunu ve değer verdiğimiz şeylerin bazen kıymetini bilmediğimizi hatırlatır
Sayfa 11·Kitabı okudu
1K
Birileri size bir öykünün olduğunu söylerse , muhtemelen haklıdırlar Öykünün yalnızca bununla ilgili olduğunu söylerse, kesinlikle yanılıyorlardır.
Sayfa 13·Kitabı okudu
1K
İnsan denilen mahluk hiçbir şeyi değiştiremez. Bunun için , gönlünün rahat olmasını istersen, gördüğün fenalıkların bile bir hikmeti olduğunu düşün ve yeryüzünde olmayan iyilikleri oraya getirme sevdasına kapılma...
Sayfa 160
1K
Ne doğru söz! Hayatı olduğu gibi kabul etmeli ve ona ne bir şey ilave etmeli, ne ondan bir şey eksiltmeli
Sayfa 160
1K