A.D

Ölmenin en güzel yanı da bu işte, gülecek ağzınız yoksa ağlayacak gözünüz de yok.
Sayfa 137
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Acı, yerini rüyasız bir uyku olan kayıtsızlığa ya da bayağı bir acı olan zevke bırakıyordu.
Sayfa 27
Edebiyat
Niçin kalkıyor, niçin yatıyorum, bilmiyorum. Yaşamımı harekete geçirecek maya eksik; derin gecelerde beni şenlendiren heyecan bitik, sabah beni uyandıran yitik.
Edebiyat
Wilhelm, iyi olduğumuz zaman, hayal mi görüyoruz?
Sayfa 56
Edebiyat
Kendimizin mutlu etmediği mutlu insanları görmeye dayanamıyoruz.
Sayfa 50
Edebiyat