"Her şeyi aşmam lazım. Bugünlerde dendiği gibi -içimde bitirmem -lazım. Ama geçmiş asla bitmez .Yapılabilecek en iyi şey ,onu kabul etmek .Ulaşmak istediğim nokta orası .."
"Rose'dan sonra kendimi kaybetmemiş miydim? Bir bakıma hâlâ kendimi bulmayı beklemiyor muydum? Güzel bir hayat .Belki de mümkündü. Başı ,sonu belli .Bir yere ait olduğun. Bir amaca sahip olduğun.."