""İnsan yaşadıkça ,zorlaşıyor. Anları yakalamak .Gelip geçen kısacık anları.Gecmiş ya da geleceğin dışında bir şeyde yaşayabilmek .Sahiden burada olmak ..."
"Kıtlığı uzak tutmaya çalışırken özgürlüğü genellikle zenginlikle ilişkilendiririz. Oysa doludizgin ,açgözlü bu kovalamacadır bizi köleleştiren. Kaygı hep oradadır .Kıtlık her zaman sadece bir felaket uzaktadır.."