Çocukların kitap okumayı hiç sevmediği şu dönemde ilaç gibi gelen bir kitap. İlk kitabı hızlıca bitirdiler ve ikincisini okumak için ısrar ettiler. İçerisinde bol bol deyimlere yer vermesi ve çocukların hiç sevmediği yetişkin nasihatlerini onları sıkmadan hissettirmesi de ince bir düşünüş. Bütün çocuklar okumalı bence