"Neden sadece eller, ayaklar, omuzlar ve sırt için jimnastik var? Neden zihinsel jimnastik yapmıyoruz? Ya iradeniz, kalbiniz ve bütün asil duygular için. "
Herkes elini vicdanına koysun, hayatına ve yaptıklarına bir baksın. Hayatta neyi iyileştirdiniz ya da iyileştiriyorsunuz? Çevremizde, kötü koşullar altında koskoca bir halk yaşamıyor mu? Kim bu insanlar? Halkımız. Sizce burada kimin suçu var?