Rabbim;ömür yolculuğumuz boyunca "esrar kapısından ikram edilecek hikmetleri görebilmek ve istifade edebilmek için" kalbimizi ve zihnimizi her daim uyanık kılsın.
"ben yılların bu kadar çabuk geçtiğini bilemedim Zerde..'
biz ne zaman büyüdük, en son ne zaman..? çocuklara yasaklar koyduk, ne zaman ne zaman?
bir kırık ayna tuttu, güldü halime zaman, bak, dedi İşte bu senden geriye kalan, bir gölge gördüm, solgun yılların yorgun izi...
ah, dedim hayatın elinde bi çare insan..
mavi önlüklü zamanlarımız diyorum, daha mi güzeldi acaba?