Kalıcı ve ebedi olmadıktan sonra bu güzellikler ne işe yarar ? Bu kadar güzelliği gören insan hem de insanların belki binde biriyken, insanda ebedilik var mı? Yerküre dediğimiz bu geçici ikametgâhı derin bir hüzne kapılmadan seyretmek acaba mümkün mü?Nereden geldik ? Nereye gidiyoruz ?