Ayperi

Ayperi
@Aypeeri
"Yanımda olmanı istiyorum diyemediğim için bu yağmur içimi ıslatıyor, dediğimi nasıl anlamaz? düpedüz, sarıl bana dedikten sonra sarılmanın ne anlamı kalır! olmayacak duaya amin deme duygusunu yaşıyorum sürekli.."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Aşk elbisesi en güzel sende duruyor ama ne acı, terzin ben değilim.."
Acilen şu karantina bitmeli çünkü hiç takatim kalmadı sabrım tükendi 🎶

Ayperi

, şu anda okuyor
320 syf.
Harper Lee
8.3/10 · 88,8bin okunma

Ayperi

, bir kitap okudu
Puan vermedi·320 syf.·
2020 6. kitabı
İlber Ortaylı
8.3/10 · 9,2bin okunma