Sbhdlkrn

Sbhdlkrn
@Ayrac_
İnsan ne iyidir ne de kötü, hem şeytan vardır içimizde hem de melek. Hangisini uyandırırsak, hangisini beslersek, o ele geçirir ruhumuzu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Rüzgâr söylüyor şimdi, o yerlerde bizim eski şarkımızı”
Zalimin en büyük başarısı karşısındakileri de zalime dönüştürmektir.
Hayat, yaşadıklarımızdan çok hayal ettiklerimiz değil mi zaten”
Haklıydı. Benim gereksiz bir nezaketle donanmış içi boş iyimserliğimin aksine, ekmeğini kazanmak için gecenin bir yarısı kara, fırtınaya, aldırmadan direksiyon sallayan bu yaşlı adam, acı hakikati olanca gerçekliği içinde görüyordu İstanbul hakikaten bitmişti.