Sbhdlkrn

Sbhdlkrn
@Ayrac_
Zalimin en büyük başarısı karşısındakileri de zalime dönüştürmektir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayat, yaşadıklarımızdan çok hayal ettiklerimiz değil mi zaten”
Haklıydı. Benim gereksiz bir nezaketle donanmış içi boş iyimserliğimin aksine, ekmeğini kazanmak için gecenin bir yarısı kara, fırtınaya, aldırmadan direksiyon sallayan bu yaşlı adam, acı hakikati olanca gerçekliği içinde görüyordu İstanbul hakikaten bitmişti.
Bugün mutluluktan müebbet yesek, yarın af çıkar :)
Azrail'e koz vermek istemiyorsan, sevdiklerinin sayısını az tutacaksın bu dünyada.